Vissza

 

Szeptember 25-én, tehát további 10 nappal később már telefonon is érdeklődtem volna a megadott telefonszámon, de mivel nem jártam sikerrel, e-mailben jeleztem, amennyiben a mai nappal, 2025. 09.26-án sem kapok semmilyen visszajelzést, a levelezési előzményekkel a Fogyasztóvédelemhez fordulok.
A webáruház honlapján a teljesítési határidő 3-5 munkanap, az ettől eltérő, de 30 napnál nem hosszabb határidők a szállítási módoknál vannak megjelölve. Az általam választott, GLS házhozszállítás menüpontban 1-2 munkanap olvasható. A levelezési előzményekről képernyőfotót csatoltam. Köszönöm, tisztelettel: Attila (szeptember 26.)

Tisztelt Uram,
Köszönöm a közbenjárást, a mai napon kézbesítette a GLS futárszolgálat dolgozója a 08.29-én (!) megrendelt terméket.
Az érintett weboldal üzemeltetőjétől nem kaptam semmiféle megkeresést, a GLS-től kaptam értesítő e-mailt a csomag felvételéről és a várható kézbesítés időpontjáról. Köszönöm a közbenjárást, és bár a megrendelt terméket megkaptam, a webáruházról továbbra is megvan a véleményem.
Köszönöm, üdvözlettel: Attila (október 30.)

 
Kezdőlap   Fogyasztóvédelem   Hírek   Levelek   Üzenetek   Tesztek   Oldalajánló   Könyvajánló   Kapcsolat   A lap tetejére