|
|
|
|
|
|
|
Butor7 válasz
„Kedves Erika!
A termék még gyártás alatt van!
Várjuk a beérkezését!
Elnézést kérünk a csúszás miatt!”
Május 8-i levelemre is ugyanezt a semmitmondó választ kaptam, ezért érdeklődtem az elállás feltételeiről. Választ nem kaptam, ezért 2024.05.10-én megírtam nekik, hogy szeretnék az elállási jogommal élni. Május 14-én arról tájékoztattak, hogy a megrendelt kanapé beérkezett a raktárukba, így is elállok-e a rendeléstől?
Sajnos újra hittem nekik és kiszállítást kértem, ami 2024.05.24-ig sem történt meg, mondván „a múlt héten nem indítottunk Cegléd és térségébe fuvart, nem volt annyi beérkezett megrendelés”, így május 27-én újra megírtam, hogy élni kívánok az elállási jogommal és visszakértem a 2024.02.21-én átutalt összeget.
A fenti levélre még aznap meg is érkezett a válasz:
„A visszautalási igénylét a mai nappal rögzítjük be és rendelését töröljük!”
|
|