|
|
|
|
|
|
|
A cég válasza
Tisztelt Selmeczi Balázs,
köszönjük levelét.
Tájékoztatjuk, hogy az ügyfél panaszával kapcsolatban felvettük a kapcsolatot az illetékes számviteli osztályunkkal, az eset kivizsgálására. A válasz megérkezéséig kérjük szíves türelmét. Ügyfelünknek küldött válaszunk a következő volt:
„Tisztelt Hölgyem,
Tájékoztatjuk, hogy a Fogyasztóvédő Alapítvány megkeresett minket írásban az Ön panaszával kapcsolatban. Melyben Ön leírja ,hogy a 9615125-ös rendelésében lévő 90889795-ös és a 97226595-ös cikkszámú termékeket együtt küldte vissza visszárúként lengyelországi központi raktárunkba.
A 2 termék közül csak a 97226595-ös került visszavételezésre, ennek az árát 11569 forintot visszautaltuk az Ön bankszámlájára.
A másik 90889795-ös cikkszámú terméket nem vételeztük vissza, illetve a termék vételárát (10234 Forintot, mely a vásárláskor igénybevett 11% kedvezménnyel csökkentett ár) nem utaltuk vissza az Ön részére.
Tájékoztatjuk továbbá, hogy a feladóvevényt azért kértük be Öntől, mivel raktárunk a súly alapján tudja beállítani a visszáru értékét. A feladóvevényen található adatok alapján vizsgálja meg a kialakult helyzetet, a két legfontosabb adat a dokumentumon a csomag nyomkövetőszáma valamint a csomag súlya.
Az esetet prioritással továbbítottuk lengyelországi számviteli osztályunk felé kivizsgálásra. A válasz megérkezéséig kérjük szíves türelmét.
Üdvözlettel Bonprix Ügyfélszolgálati ügyintéző Telefon: 06 72 502 000, E-mail: posta@bonprix.hu”
Tisztelt Selmeczi Balázs,
2023.11.29-i levelünkre hívatkozva tájékoztatjuk, hogy ügyfelünk részére számviteli osztályunk elindította a vevő által visszaküldött 90889795-ös cikkszámú termék (rendeléskor igénybevett kedvezménnyel csökkentett) vételárának (10234 Ft) visszautalását a mai napon 2023.12.01-én. Erről ügyfelünket is tájékoztattuk.
Üdvözlettel: Bonprix Ügyfélszolgálati ügyintéző
|
|