|
|
|
|
|
|
|
BKK levelezés
Date: 2021. okt. 21., Cs, 9:19
Subject: Re: [Ticket#2021100642001539] KMJ - bejelentés
To: Nemzeti Mobilfizetés Ügyfélszolgálat
Tisztelt Nemzeti Mobilfizetési Zrt.!
Eltelt újabb egy hét, de még mindig nem jelentkezett senki a probléma megoldása ügyében.
Esetleg tudnak valamilyen elérhetőséget adni, hogy ki az illetékes?
Most már erősen gondolkozom a fogyasztóvédelem bevonásán is, mivel normális szolgáltatóknál ilyen probléma megoldása pár órát esetleg maximum pár napot venne igénybe, nem hosszú heteket.
Üdvözlettel, R.Péter
Nemzeti Mobilfizetés Ügyfélszolgálat ezt írta (időpont: 2021. okt. 15., P, 8:40):
Tisztelt R. Péter!
A(z) 2021100642001539 számú bejelentésére vonatkozóan a következőkről tájékoztatjuk:
Köszönjük, hogy megküldte a szükséges adatokat.
Bejelentését továbbítottuk a BKK felé, annak kezelésében, valamint megválaszolásában a közlekedési társaság az illetékes.
Válaszlevelük megérkezéséig szíves türelmét kérjük. Köszönjük.
Amennyiben további kérdése merülne fel, kérjük, keressen minket bizalommal az alábbi elérhetőségeinken vagy látogasson el weblapunkra:
www.nemzetimobilfizetes.hu
Üdvözlettel:
NEMZETI MOBILFIZETÉSI ZRT. | ügyfélszolgálat
2021.10.11 09:30 – R. Péter írta:
Tisztelt Nemzeti Mobilfizetési Zrt.
Érdeklődni szeretnék, hogy sikerült-e intézkedni az ügyben?
A korábban kért adatokat ismételten megküldöm.
Üdvözlettel, R. Péter
R.Péter ezt írta (időpont: 2021. okt. 7., Cs, 11:38):
Tisztelt Nemzeti Mobilfizetési Zrt.
Küldöm a kért adatokat. xxxx
Üdvözlettel, R.Péter
Nemzeti Mobilfizetés Ügyfélszolgálat ezt írta (időpont: 2021. okt. 7., Cs, 11:34):
Tisztelt R.Péter!
Köszönjük megkeresését a Nemzeti Mobilfizetési Rendszerrel kapcsolatban.
A(z) 2021100642001539 számú bejelentésére vonatkozóan a következőkről tájékoztatjuk:
Sajnáljuk, hogy kellemetlenségeket tapasztalt a Mobiljegy alkalmazásban a fizetési folyamat során.
Kérjük, hogy a további ügyintézés és ügyfél azonosítás végett, küldje meg részünkre az alábbi adatokat:
• Regisztrált email cím
• Regisztrált telefonszám
• Választott felhasználói azonosító
Együttműködését és megértését köszönjük.
Amennyiben további kérdése merülne fel, kérjük, keressen minket bizalommal az alábbi elérhetőségeinken vagy látogasson el weblapunkra:
www.nemzetimobilfizetes.hu
Üdvözlettel:
NEMZETI MOBILFIZETÉSI ZRT. | ügyfélszolgálat
1027 Budapest, Kapás u. 6 -12.
Telefon: +36 36 889 889
Fax: +36 1 800 8079
ugyfelszolgalat@nemzetimobilfizetes.hu
http://www.nemzetimobilfizetes.hu
2021.10.06 09:02 - Péter írta:
Tisztelt Mobiljegy!
Azóta kb. egy óra elteltével változott a helyzet. Mindkét bérlet megjelent az érvényes jegyeim között, de ez így szintén nem jó megoldás nekem, mivel fölösleges két, azonos időszakra szóló bérlet, csak egyre lenne szükségem.
Van lehetőség az egyik törlésére vagy következő hónapra át tolására?
Üdvözlettel, R.Péter
R.Péter ezt írta (időpont: 2021. okt. 6., Sze 8:15):
Tisztelt Mobiljegy!
Ma reggel többször próbáltam a Mobiljegy alkalmazással bérletet vásárolni.
Az applikáció kétszer is azt írta ki, hogy sikertelen volt a vásárlás, de amikor utólag ellenőriztem a banki alkalmazásban az egyenlegemet kiderült, hogy onnan a pénzt mindkétszer levonta, de érvényes bérletem továbbra sincs.
Kérem nézzenek utána a hibának.
Üdvözlettel R.Péter
|
|