|
|
|
Fél éves tejesítés is belefér
Ázsia center és Kínai webáruház szekció
Tisztelt Fogyasztóvédelem!
Még január 4.-én rendeltem egy terméket 37.544 Forint értékben a kinaiwebaruhaz.hu oldalról, ami azóta sem érkezett meg.
Fél év várakozás után a reklamálás hatására kaptam vissza 15000 Forintot. A fennmaradó összeget, 22.544 Forintot sosem kaptam vissza.
Kérném a segítségüket! Köszönettel: István
Kedves Fogyasztóvédelem,
az utalas István részere megtortent.
Tisztelettel kinaiwebaruhaz.hu
Tisztel Selmeczi Balázs!
Köszönöm a közbenjárását, valóban visszautalták a fennmaradó összeget, csatoltam a banki értesítőt. További hasonló sikereket kívánok Önnek!
Köszönettel: István

Tisztelt Fogyasztóvédelem!
Panasszal szeretnék élni a lenti 13 e-mail-es levelezés alapján az "Azsiacenter.com Kis- és Nagykereskedés, Budapest" nevű céggel szemben.
Három hónapja, 2023.09.15-én rendeltem és kifizettem részükre az unokám számára egy légi jóga nevű sporteszközt. 2 hónap múlva érdeklődtem náluk a szállítás felől, de azóta csak robotszerű üzeneteket küldenek figyelmen kívül hagyva mit is írok.
Újra és újra elkérik ugyanazokat az adataimat, amiket már megadtam. A rendelésem és fizetés óta 4 hónap telt el, azóta sem az áru nem érkezett meg, sem az áru értékét nem kaptam vissza!
Az unokámnak azóta megvásároltam másik áruházban az eszközt, így a pénz visszatérítésre tartok igényt. Segítségüket előre is köszönöm!
Üdvözlettel: Noémi
Ui: Bármilyen további információt szívesen megírok, ha még szükségük lenne valamire.
Kedves Fogyasztóvédelem,
Noémi részére utaltunk.
Tisztelettel azsiacenter.com
Nagyon szépen köszönöm a közbenjárásukat! Hálás vagyok! Üdvözlettel: Noémi

Tisztelt Fogyasztóvédő!
Az alábbi ügyben szeretném kérni a segítségüket.
Az azsiacenter.com webáruháztól 2022.04.06-án rendelt termékek a mai napig nem érkeztek meg.
A rendelt termékek:
UK 3 az 1-ben szilikon tömítő finiser eszköz fúvóka spatulák töltőanyag szóró eszköz.
1X (12 darabos tömítőszerszám-készlet szilikon tömítőanyag-befejező szerszám fugázógép.
A megrendelést banki fizetéssel előre rendeztem.
A webáruház ügyfélszolgálatával több alkalommal is felvettem e-mailben a kapcsolatot (2022.05.06, 2023.01.08,2023.01.24, 2023.11.13), amelyben a termékek újraküldését majd a vételár visszatérítését ígérték. Előre is köszönöm a segítségüket.
Tisztelettel, Sándor
Kedves Fogyasztóvédelmi Alapítvány,
Sándor részére az utalás megtörtént.
Tisztelettel azsiacenter.com
Tisztelt Selmeczi Balázs/Tisztelt Elnök Úr!
Köszönöm szépen a közbenjárást. Valóban a mai napon a cég visszautalta a rendelés teljes összegét.
Köszönettel és üdvözlettel: Sándor

Tisztelt Hölgyem/Uram!
Segítséget szeretnék kérni egy rendeléssel kapcsolatban.
Augusztus 7.-én elküldtem egy rendelést az Ázsiacenter webáruházba. A szállítási időt bőven meghaladó idő után érdeklődtem a termékek holléte felől. Ígéret ígéretet követett, de semmi nem történt. Kértem vissza a pénzem. Bekérték az adataimat, de szintén semmi nem történt azóta sem. Sem a termék sem a pénzem nem került elő.
Azt szeretném kérdezni, hogy ebben az esetben van valami remény visszakapni a pénzem vagy teljesen felesleges foglalkozni vele. Nem nagy összegről van szó, csak bosszantó a hozzáállásuk.
Az egész levelezés, a rendelés, és a banki igazolás is megvan. Az adataimat ha szükséges átküldöm. Várom a válaszát.
Köszönöm! Tisztelettel: Ferenc
Kedves Fogyasztovedelem,
Ferenc részére az utalás megtörtént.
Tisztelettel azsiacenter.com
Tisztelt Selmeczi Balázs úr!
Több hónapos várakozás után - az Önök felé intézett levél hatására- tegnap azaz december 14.-én megkaptam az összeget.
Nem nagyon reménykedtem benne, de úgy látszik az Ázsia Centernek is jót tett egy kis figyelem. Köszönöm az intézkedést!
Minden jót! Ferenc

Tisztelt Hölgyem, Tisztelt Uram,
Az Ázsiacenter webáruházból rendeltem 2023-06-22 -án a csatolt dokumentumban szereplő tételeket. Sajnos mivel ezek 75 nap után sem érkeztek meg megreklamáltam a problémát. Ekkor felajánlották, hogy újra megrendelem, vagy visszafizetik. Természetesen bizalomvesztés miatt a visszatérítést kértem. Eddig
négyszer kérték az átutalás adatait, Bank nevét és címét, amit háromszor el is küldtem. Látszik, hogy valami sablon szöveg jön vissza... nyilván ez idő alatt a pénzem az értékéből is vesztett. Tudnának segíteni, hogy tudnám a pénzem visszakapni? Esetleg feljelentést kell tennem?
Ahogy látom nem csak én estem bele ebbe a hibába, hogy innen rendeltem és előre fizettem...
Köszönöm! Tamás
Kedves Fogyasztóvédelem,
az utalas megtortent L. Tamas részére.
Tisztelettel azsiacenter.com

|