|
|
|
|
|
|
|
A panaszlevél
Tisztelt Ügyfélszolgálat!
2024.07.09-én felkerestük a maglódi Auchan áruházat mobiltelefon vásárlási szándékkal. A műszaki osztályos eladó tájékoztatott, hogy a kinézett, a pulton áruként megjelenő telefon, valószínű kifutó termék, már nincs is az áruházban. Azt a tájékoztatást kaptuk, hogy a logisztikai készleten még van 2 db, ha kifizetjük a teljes vételárat akkor pár napon belül átvehetjük a készüléket, kiszállítják nekünk a maglódi áruházba.
A kiállított számla szerint a kiszállítás várható időpontja: 2024.07.11 - 2024.07.15-ig. Befizettük a teljes összeget (86.499,- Ft) és vártuk az ígért telefonos értesítést, hogy mehetünk a készülékért.
Mivel a vállalt időpont már elmúlt és tényleg szükségünk lenne a telefonra, ezért a mai napon, 2024.07.16-án, számos alkalommal próbáltam telefonon érdeklődni, de a géphangnál tovább nem jutottam. Ezért az esti órákban ismét személyesen felkerestük a maglódi áruház műszaki osztályát.
Első döbbenet akkor történt amikor a pulton ugyanott, ahol a múlt héten mi is kinéztük még mindig ott volt a már nem beszerezhető telefon, mint megvásárolható árucikk. Ez számomra teljesen elfogadhatatlan és érthetetlen. Ha valóban eladó miért nem vehettük már át? Ha meg nem elérhető akkor miért kell a vásárlókat megtéveszteni? Egy hét kevés volt leszerelni a bemutató készüléket?
Továbbmentünk és a műszaki pultnál lévő eladó hölgynél érdeklődtünk a készülékről. Elkérte a kifizetett számlát és több percnyi számítógép és számla nézegetés után tájékoztatott, hogy valóban meg kellett volna érkeznie már a készüléknek, de még nincs itt. További tájékoztatást nem tudott adni. Kérte, hogy másnap telefonáljunk és érdeklődjünk annál a kollégánál akinél megrendeltük a készüléket, akinek egyébként még a neve sincsen a megrendelőlapon. Ha a kolléga éppen a két hetes nyári szabadságát tölti akkor addig hiába fizettünk valamiért nem jutunk hozzá? Egy hipermarketről beszélünk és 2024-ben vagyunk, nem a kőkorszakban, hogy mindenhez csak az illetékes fér hozzá...
Elfogadom, hogy kifutó termék esetleg nem is beszerezhető már Önöknél. De azt nem tudom elfogadni, hogy letelt az Önök által ígért határidő (mi annak tudatában rendeltük meg a telefont, hogy legkésőbb 2024.07.15-én átvehetjük) és semmi tájékoztatást nem kapunk és senki nem tud felvilágosítást adni arról, hogy mégis mi a következő lépés. Szeretném megkapni a korrekt információt vagy ha nem átvehető a készülék akkor visszakapni a pénzt.
Mivel változatlanul ezt a készüléket szeretnénk, nem szeretnénk értékkülönbözettel másik telefont vásárolni. Ma este végignéztem a netet és számos helyen még akár közel 10.000,- Ft-tal olcsóbban is hozzáférhető, készleten van azonnal átvehető vagy szállítható. Tehát ha Önöknél nem, akkor máshol gond nélkül hozzájuthatunk.
Rendelés azonosító: 29506325800
Rendelés web azonosító: 2024-07-09-TZ9
Termék: Motorola MOTO G54 5G Power Edition 12+256GB DS eSIM - Midnight Blue
Auchan kód: 764064
Várom mielőbbi tájékoztatásukat!
Üdvözlettel: Ágnes (július 16.)
|
|