Vissza

 

Tisztelt Auchan,

Tegnap este vásárolni voltam a Dunakeszi áruházban. Az önkiszolgáló kasszát használva a bankkártyás fizetés után összeomlott a rendszer. A helyi kollégák próbáltak segíteni, de mivel minden kártyás kassza használhatatlan lett, nem tudtak semmit tenni. Több, mint 1 órás várakozás után közölték, hogy ez a probléma nem lesz megoldva. Megnézték a gépet és azt mondták, hogy amíg a pénz nem érkezik meg hozzájuk, addig nem vihetők el a termékek. Mivel az egész rendszer használhatatlan lett, azt is mondták, hogy majd feloldják a számlámról a zárolás, biztosan nem fogják lekönyvelni a kérdéses tételt. Annak ellenére, hogy a zárolás továbbra is élt a számlámon a kérdéses összegről, eljöttem a termékek nélkül az áruházból.

Ma reggel vettem észre az Auchan alkalmazásban, hogy a kérdéses vásárlás nyugtája megjelent az applikációban. A 18:33-as vásárlási időpont helyett 21:01-es idővel. Most délután pedig azzal szembesültem, hogy a számlámon is teljesült státuszba lépett a kérdéses vásárlás.

Szeretném, ha jóváírnák a kérdéses tranzakciót a számlámon, mert végül még teljesült a kártyás fizetés, annak ellenére, hogy a helyszínen nem ezt kommunikálták, de az árut nem kaptam meg és vásárlás nélkül távoztam. Mellékelem az applikációból lementett nyugtát és a fotót arról, hogy a számlámról leemelték a kérdéses összeget és teljesült a tranzakció, illetve mellékeltem az áruházban készült fotót is a terminálról. Kérném jóváírni a bankszámlámon a kérdéses összeget.

Amennyiben bármilyen egyéb adatra szükségük van, kérem jelezzenek e-mailben vagy az alábbi telefonszámon.
Köszönettel, Csaba (szeptember 4.)

Az Auchan áruházra is vonatkozik a 30 napos válaszadási határidő. A jó hírnevükre adó cégek 2 héten belül képesek válaszolni a fogyasztói problémákra. (FVA)

 
Kezdőlap   Fogyasztóvédelem   Hírek   Levelek   Üzenetek   Tesztek   Oldalajánló   Könyvajánló   Kapcsolat   A lap tetejére